epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Bokrea 2024

Publicerad 2024-02-22 15:25:08 i Allmänt,

Det blev inget inlägg igår så därför bjuder jag på två idag. Första inlägget var en recension, men detta inlägg handlar om vilka reaböcker jag köpt. De kom med Early Bird klockan 4 imorse. Jag la mig efter det.
 
 
Doktor Zjivago var ju bara ett måste, liksom boken om Sovjetunionens kollaps. Det stod om den att författaren la fram nya rön och dåmföll ju jag som en fura. Diaz bok har jag läst på svenska (och recenserat här på bloggen), men jag ville ha den på engelska också. Den boken är verkligen bra! Jessie Burton har jag läst förut och gillat, så jag har höga förväntningar på den här boken.
 
 
Eftersom jag har en opererad fot kunde jag inte vara på plats kl.07.00 igår utanför Akademibokhandeln. Men imorgon ska en vän följa mig och vi ska gå en (mycket kort) sväng till bokhandeln. Jag har skrivit upp tre böcker jag vill ha och jag vet att dom är så snälla på min lokala Akademibokhandl, så dom kommer att hämta dom åt mig, så jag slipper hoppa omkring som en annan kråka, men risk för att riva ut de fint staplade böckerna! Dessutom är det svårt att hoppa på kryckor samtidigt som man bär böcker. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela