epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Revolvermannen

Publicerad 2017-09-03 19:45:08 i Allmänt,

 
 
Jag fick ju Det i födelsedagspresent, men det blev så att jag köpte den här idag, så jag ska snart börja läsa den istället. Hann läsa några sidor i Det och jag måste säga att första meningen kittlade mig av spänning och äventyr! Jag har lika höga förväntingar på den här boken - Revolvermannen - dels för att jag hört så mycket positivt om serien Det mörka Tornet och dels för att jag sett trailern till filmen Gunslinger som bygger på denna bok; trailern var bra och då borde boken vara än bättre resonerar jag. Skämt åtsido, att filmen verkar bra sporrar ju en att läsa boken, så är det i alla fall för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela