epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Måndagsnotisen 30/9 -24

Publicerad 2024-09-30 14:27:28 i Allmänt,

Nu blir lite ändring här på bloggen. Jag kommer nämligen att delvis återgå till ett gammalt upplägg, där det blir två bokrecensioner per vecka och där övriga blogginlägg kan handla om lite allt möjligt som är bokrelaterat.  Denna vecka blir det en Måndagsnotis.
 
 

Bokmässan 2024, som just har avslutats, blev en publikfest. Totalsiffran på 93 661 besök (inte personer) under fyra dagar var den bästa siffran sedan 2016.

Redan på mässgolvet vittnade förlagen om att det var mer folk i montrarna än på många år, försäljningen låg klart över tidigare år redan på torsdagen och fredagen. Bonnierförlagen uppnådde all-time-high i försäljning på Bokmässan 2024.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela