epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Köpstopp

Publicerad 2024-06-04 12:07:56 i Allmänt,

Aldrig har jag varit så ärlig som nu. Visst har jag många gånger sagt att jag har haft köpstopp, att jag inte ska köpa böcker under si och så länge, men det har alltid slutat med att jag inte kunnat låta bli. Men nu är läget annorlunda. Nu är det verkligen köpstopp på böcker! Anledningen till det är främst ekonomiskt - jag hr helt enkelt inte råd - men också utrymmesmässigt; jag börjar få ont om plats i lägenheten! Recensionsexemplar kommer jag fortsätta med, men att köpa några böcker (eller låna på bibblan) är det slut med. 
 
Köpstopp 2015 – mina regler | Jennys bokstavliga vardag
 
 
Det är ju inte så att jag saknar böcker att läsa, har MÅNGA olästa böcker här hemma som jag nu måste ta tag i. 
 
Köpstoppet är på obestämnd tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela