epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Längtan hem

Publicerad 2024-07-18 16:35:57 i Allmänt, Bokrecension, Boktips,

Den andra delen i trilogin om släkten O'Dwyer av Nora Roberts, heter Längtan hem. Kampen mot Cabhan fortsätter. Den första delen var berättad ur Ionas perspektiv, denna gång är det ur Connor perspektiv. Connor har känt Meara hela sitt liv, men det är först nu han har insett att han faktiskt vill vara mer än bara en vän, men Meara vågar inte lita på känslor, varken sina egna eller Connors. Hon är rädd för att bli sviken eller att svika. Samtidigt som gruppen förbereder ytterligare ett anfall mot Cabhan så försöker Connor att få Meara att våga lita på sitt hjärta. Allt detta, samtidigt som arbete och djur måste tas om hand.
 
Längtan hem - Nora Roberts - Bok (9789100195069) | Bokus
 
 
Roberts kan verkligen konsten att hålla läsaren på halster och spänningen på en hög nivå! Boken är nästintill omöjlig att lägga ifrån sig och jag läste ut den på ett dygn. Nu ska jag kasta mig över den sista delen i trilogin, den som jag fick som recensionsexemplar från Bonnier.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela