epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Starkt av Storytel

Publicerad 2020-09-14 20:57:05 i Allmänt,

Storytel fick över 100 000 nya prenumeranter under andra kvartalet 2020.
– Storytel såg en fortsatt stark tillströmning av kunder under kvartalet – inte minst på de nordiska marknaderna där ljudboksvågen en gång startade och där konkurrensen också är högst. Tjänsten är attraktiv och uppskattad av kunderna i alla våra utvecklingsfaser – från när vi går in och bygger nya marknader från grunden, till våra offensiva och framåtlutade strategiska investeringar i innehåll, användarupplevelse och produktion, som befäster och förstärker vår position, säger Storytels VD Jonas Tellander i pressmeddelandet 
 
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela