epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Bokrea-fynd

Publicerad 2018-02-27 20:36:24 i Allmänt, Boktips,

 
  
 
 
 

  
 
 
 
Swede Hollow, Fantastiska kartor, Krim tillhör oss, Begynnelse, Rök, Två systrar; dessa sex böcker blev det att jag inhandlade, precis enligt planerna. Fast sen tillkom några böcker till en vän. Det har blivit mycket böcker på sistone, men nu ska jag ha köpstopp! Jo, jag vet att jag sagt det förut, men....
 
Utbudet var nog lite bättre än väntat och dessutom inte så många billiga rea-upplagor. Jag köpte Rök för att jag har börjat intressera mig mer för fantasy-genren, Begynnelse köpte jag för att ha något mer underhållande och lättläst. Fantastiska kartor,  Krim tillhör oss och Två systrar köpte jag för att stilla min nyfikenhet på livet och tillvaron - min vetgirighet är utan gräns. Swede Hollow kan också räknas dit även om det är en roman.
 
Men det var sista gången jag fysiskt var på Bokrean. Min Asperger-hjärna klarar inte av det. Jag vet ju det, men glömmer från år till år och dessutom vill jag ju så gärna dit....men nu är det slut på det. Jag kommer att beställa på nätet hädanefter. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanneles bokparadis

Publicerad 2018-02-27 21:30:24

kartor är roligt att titta på, fantasieggande.

Svar: Ja, visst kan dom? I den här boken får man veta mer om olika kartors tillkomst etc, verkade spännande tyckte jag.
Dhana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela