epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Pennywise

Publicerad 2017-08-28 22:34:25 i Allmänt,

 
 
Första gången jag läste Stephen Kings Det, jag var väl omkring 12 år, blev jag rädd redan efter några sidor! När jag läste boken igen några år senare, undrade jag vad jag varit så rädd för! Hur som helst, det ska bli roligt att få återuppta bekantskapen eftersom det var så längesedan jag läste boken. Jag fick den som födelsedagspresent idag, när jag blev 44 år ung.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela