epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Nyfiken på

Publicerad 2017-04-30 20:27:45 i Allmänt,

 
 
Följande böcker är jag nyfiken på och tänker läsa när tillfälle erbjuds;
 
  • Karl Ove Knausgårds Ut ur världen
  • Elisabeth Gilberts Alma Whitakers betydelsefulla upptäckter
  • Elisabeth Gaskells Hustrur och döttrar
  • Orhan Pamuks Mitt namn är Röd
  • John Steinbcks Missnöjets vinter 
Dessa ligger i min bokhylla och väntar. Jag väntar också - och längtar efter att göra dessa böckers bekantskap.
 

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela