epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Nyårslöfte

Publicerad 2018-01-01 00:20:23 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Så här i årets första skälvande minuter, när man känner sig så där lagom nostalgisk, så tänkte jag passa på att avge ett litterärt nyårslöfte. Jag brukar aldrig kunna hålla nyårslöften, men detta tror jag faktiskt att jag kommer att kunna hålla.
 
Jag lovar att under 2018 läsa merböcker än jag gjorde under 2017!!! 
 
Inte för att jag vet hur många böcker jag läste ifjol, men det är bara att kasta sig över varje bok som ser lovande ut och läsa så ögonen blöder, då tror jag nog att jag passerar fjolårets kvantitet! Jag trivs bäst när jag läser, när jag förlorar mig in i andra världar. 
 
 
Gott Nytt Bokår
önskar jag alla mina läsare!
 

Kommentarer

Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Publicerad 2018-01-01 12:27:06

Det är det bästa med att läsa, att läsa är att resa. ✨

Svar: Precis!
Dhana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela