epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Febrilt läsande

Publicerad 2017-11-05 23:30:35 i Allmänt,

 
 
 
Det var tre dagar sedan jag bloggade senast, men jag har ägnat mig åt febrilt läsande - vilket naturligtvis kommer att fortsätta. Jag höll på med en bok, men kände mig bara "tvungen" att läsa en annan som jag också börjat på, sen gå tillbaka till den första och...ja, ibland väller böckerna bara över en och man spärrar upp munnen och flämtar och hinner knappt svälja. Men jag klagar inte, för det finns inget bättre än att ha böcker som man vet är bra och som väntar på att bli lästa! Hellre febrilt läsande än en boköken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela