epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Dödligt virus

Publicerad 2018-11-29 01:54:45 i Allmänt, Bokrecension,

Dödligt virus av Clive Cussler är en actionspäckad bok. Ett kryssningsfartyg hittas drivande och en makaber upptäckt görs. Precis alla ombord har dött en fasansfull död. Det visar sig vara ett virus som en sekt släppt ut. Denna sekt anser att alla medel är tillåtna för att minska på jordens överbefolkningoch de går under namnet Responsivisterna. Juan Cabrillo och hans besättning på Oregon försöker stoppa dessa galningar, men tiden rinner ut och tiden är dyrbar när det handlar om liv och död. Dessutom är inte alla vad dom säger sig vara och hur skall man då kunna skilja på vän och fiende? Det visar sig också att inte alla dog, en överlevde...
 
 
Gillar man en lättläst actionbok ska man definitivt läsa den här. Kanske i soffan medan det är snöstorm ute och -20 C? Hur som helst så passar den bra att grotta ner sig i en kall vinterhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela