epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Vanishing Games

Publicerad 2018-05-27 02:32:03 i Allmänt, Bokrecension,

 
 
Precis som Ghostman är Roger Hobbs uppföljare Vanishing Games en actionfylld bladvändare. Återigen får vi följa Jack på möjliga och omöjliga uppdrag. Den här gången får han ett mejl från sin lärare, mentor och bästa vän Angela som verkar vara i fara. Ett juvelerarrån har gått snett och dessutom verkar båten som smugglade ädelstenarna även ha burit med sig någonting mer, någonting oerhört mycket värdefullare.
 
Jack måste resa runt hela jorden för att kunna hjälpa henne och när han väl kommer fram, så är risken stor att han går in i ett bakhåll. Man kan ju inte vara världens bästa tjuv och aldrig skaffa sig fiender. Jack tar i alla fall risken och beger sig till Hongkong. 
 
Spänn på er säkerhetsbältet och ha det på under hela resans gång, för kulor viner, racerbåtar fräser som skållade råttor över havet och blodet regnar över varje sida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela