epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

To Be Read - List

Publicerad 2018-05-07 19:20:43 i Allmänt, Boktips,

 
 
 
Jag har ett antal böcker på min TBR-lista. Nyårslöftet jag gav om att ha läst 10 av de böckerna som är på TBR-listan innan årets slut verkar då inte närmare nu än för ett halvår sedan. Några av böckerna på listan är:
 
  • Blodsbunden av Augustin Erba
  • Den eviga elden av Ken Follett
  • Havsmannen av Carl-Johan Vallgren
  • 13 reasons why av Jay Asher
  • Begynnelsen av Dan Brown
  • Ut ur världen av Karl Ove Knausgård
  • Två systrar av Åsne Seierstadt
  • Swede Hollow av Ola Larsmo
  • Mannen som glömde sin fru av John O'Farrell
  • Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell
  • The field of blood av Denise Mina
  • De himmelska ängderna av John Steinbeck
  • Missnöjets vinter av John Steinbeck
  • Serien Sagan om drakens återkomst av Robert Jordan
  • etc, etc.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela