epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Recept för ett bra liv

Publicerad 2018-06-27 16:49:51 i Allmänt,

Jo, jag hade rätt känsla. Jag kom ut ur läs-stiljen med Browns bok! Njuter.
 
Det är hemskt att inte ha någon bok att läsa, att inte kunna få förlora sig in i en bok. Det känns som om luften inte var tillräckligt syresatt, som om man har gått vilse i dimman, som om man lider av ständig sömnbrist.
 
Jag förstår uppriktigt sagt inte de som inte läser, knappt ens dagstidningen. Hur överlever dom? Jag skulle inte klara av att leva utan att litteraturen tar upp en stor del i mitt liv. Förutom Jesus då förstås. Recept för ett bra liv är: Jesus och böcker. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela