epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Hon som inte vet

Publicerad 2018-06-16 18:33:47 i Allmänt, Bokrecension,

 
 
 
Karen Cleveland är fd analytiker på CIA men har nu kommit ut med en roman som heter Hon som inte vet (Norstedts, 2018). Det handlar om Vivan som arbetar på CIA som analytiker och arbetar mot Ryssland. Hon försöker avslöja ryska vilande celler i USA. Vivian har utvecklat ett program som hon hoppas ska kunna avslöja spioner. Så kommer hon över material som visar att hennes man verkar vara en av dessa! Matt som varit hennes make i 10 år och som hon fått 4 barn med! 
 
Boken är bra; handling, karaktärsbeskrivning, språk, etc. Det finns ingenting att anmärka där - men....den är tråkig! Den grep inte tag i mig, inte på något sätt klickade vi. Med det sagt betyder det ju inte att boken kan klicka med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela