epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Önskelista

Publicerad 2017-06-09 21:49:58 i Allmänt,

 
 
Jag har en önskelista på böcker jag vill köpa, men eftersom jag har lovat att inte köpa några nya böcker förrän jag har läst ut de olästa jag har, så kan det inte bli aktuellt med några inköp än. Det är under stor påfrestning och tungt hjärta, men det man har lovat, har man ju lovat...
 
Stalins barn av Mark Owens
A Disastrous History of the World av John Withington
Det franska testamentet av Anderi Makine
Väggen av Marlen Haushofer
En nästan sann historia av Mattias Edvardsson 
 
Dessa är några av böckerna som står på listan, de jag kommer ihåg i alla fall - mitt minne är bra, men kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela