epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Det ena med det fjärde

Publicerad 2017-01-18 01:40:42 i Allmänt,

 
 
Är det inte det ena så är det det andra, eller tredje och fjärde....Jag har ju berättat om mina problem som gör att jag ibland skriver oregelbundet på bloggen. Det kan ju dessutom tillstöta något, te x en flunsa som jag hade för inte så längesedan. Nu är det en till sak som gör att jag inte vet när jag kommer att skriva här på bloggen. 
 
Det är nämligen så att mitt bruk, eller rättare sagt missbruk, av sömntabletter (som jag tar pga min smärtproblematik, men som egentligen inte är riktigt rätt för mig, men det är en annan historia) har lett till att jag nu kör en cold turkey, dvs jag kommer att ha 3 helt vita månader. Det här är trejde natten och hittills har det varit ett veritabelt helvete med alla abstinensbesvär. Det kändes faktiskt som om jag var döende och det är inte något skämt. Värre än flunsan var det, flera gånger om. Ja, hur som helst, vad jag ville säga var att jag pga detta inte vet när jag klarar av att skriva. Idag exempelvis har jag varit sängliggande och halvborta (inte ens läsa har jag klarat av!) mest hela dagen, först på kvällskvisten klarnade jag till. 
 
Man får ta en dag i taget. Det här ska jag klara! Bloggen får gå på lågvarv ett tag, jag tror att ni mina kära läsare överlever ändå - fortsätt bara att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela