epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

På väntelistan

Publicerad 2017-04-24 21:29:11 i Allmänt,

 
Idag fick jag böckerna jag hade beställt, så nu är det ännu fler böcker som lagts till på väntelistan. Ett axplock ur den väntade bokhögen är;
 
Musselstranden Marie Hermanson (har bestämt mig för att ge svenska författare en chans)
Störst av allt Malin Persson Giolito (måste vidga mina vyer till deckare/spänningsromaner också)
Belgravia Julian Fellowes (varför inte ge Downtown Abbey en chans i bokformat?)
Ett litet liv Hanya Yanagihara (det här är en roman i min smak!)
Leonardo da Vinci. En biografi. Serge Bramly (kunskapstörstande som jag är....)
Effekten av Susan Peter Hoeg (har en gång läst en bok av honom, men det var länge sedan)
 
Jag känner mig rik. Och lycklig. Förväntningarnas vågor går höga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela