epiloger.blogg.se

Det enda viktiga i en bok är den betydelse den har för dig!

Ett liv till

Publicerad 2016-11-07 20:10:49 i Allmänt,

 
 
 
Oj, oj, oj, vilka läsplaner man kan ha. Sen hur realistiska dom är, är en annan sak. Jag läser ju en hel del, men det verkar ändå alltid som om dygnet har för få timmar. Just nu läser jag Tom Clancys Hot över Östersjön (egentligen är det ju inte Clancy som skriver, utan hans efterträdare s a s), men jag har även börjat på (för några månader sedan) Hugh Howeys Dust, samt kastar trånande blickar på en av Knausgårds böcker, Jan Guillou, Denise Mina samt några (en hel serie faktiskt) fantasy-böcker. Dessutom har jag varit på biblioteket och lånat tre böcker....ja, vadå då?! Dom stod ju där och ropade att jag skulle låna dom, inte kunde jag väl låta bli då heller...?
 
Nej, jag måste nog leva ett liv till för att hinna läsa alla böckerna som jag skulle vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dhana

Jag är sjukpensionär pga en whiplashskada. Har alltid läst mycket och skulle inte klara mig utan litteraturens roll i mitt liv. Jag tar emot rec ex (endast fysiska böcker). Vill du komma i kontakt med mig? Mejla mig på [email protected] och om du vill följa min blogg så klicka på RSS-knappen som du finner längst ner på sidan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela